Forskerfabrikkens sommerskole er klar for påmelding!

Barn som utforsker
Bli med på Norges morsomste sommerskole stappfull av forskeropplevelser barna sent vil glemme. Dette blir garantert sommerens høydepunkt for nysgjerrige forskerspirer som skal opp i 5., 6. og 7. klasse til høsten. Gjennom en actionfylt uke skal barna eksperimentere og utforske naturvitenskapens spennende verden. Sommerskolen er splitter ny fra i fjor!

Det er begrenset antall plasser, så her er det førstemann til mølla som gjelder! Av erfaring blir det raskt fulle kurs og ventelister. Foresatte melder selv på barna via Forskerfabrikkens nettsider:
www.forskerfabrikken.no

Alle deltakere får hvert sitt ekte forskermikroskop! I tillegg får barna forskerbriller, kurshefte og t-skjorte til odel og eie.

På Manglerud arrangerer Forskerfabrikken sommerskole i uke 26. Forskerfabrikkens sommerskole arrangeres på Manglerud skole, men er åpen for alle barn som skal opp i 5.-7. trinn til høsten uavhengig av hvilken skole man er tilknyttet.

Spre gjerne ordet til venner og kjente.

Les mer og meld på her: