Åpningstider

Aktivitetsskolen holder åpent alle hverdager 11 mnd. i året, med unntak av bevegelige helligdager, jul- og nyttårsaften. Aktivitetsskolen er stengt hele juli uansett hvor i uken første- og siste dag er plassert.

Dere kan benytte dere av plassen fra 07.30 om morgenen frem til skolen starter, og etter skoletid frem til klokken 16.45. I skolens ferier har vi åpent fra 07.30-16.45. Om morgenen kan barna spise medbrakt frokost hvis de ønsker det.

Ved henting av barn må den som henter være ute i god tid slik at dere er ute av Aktivitetsskolen til stenging kl. 16.45. Personalets arbeidstid slutter også 16.45 og det medfører pålagt overtid dersom foresatte henter for sent. Husk å gi de ansvarlige for inn- og utkrysningen beskjed når dere henter barna deres.